איך מוצאים נכס בגאורגיה

איך מוצאים נכס בגאורגיה? - המדריך המלא

קודם אדגיש שגאורגיה מאוד רוצה למכור לכם לכן היא עושה הכל בעצמה כדי להנגיש לכם את הנכסים והפרוייקטים שיש בערים השונות, כבר משדה התעופה תוכלו לראות את פרוייקט הדגל של כל עיר ואפילו כמה כאלה שמשווקים בלי סוף.

שרות המכירות נגיש לכולם

אם הנכם קונים מהקבלן לכל קבלן שמכבד את עצמו יש משרד מכירות צמוד לפרוייקט ובו אנשי מכירות שמדברים כמה שפות והם יעזרו לכם וינגישו לכם את כל המידע הנחוץ לכם.
לכן אם אתם רוצים לקנות מקבלן אני ממליצה קודם כל לבוא פיזית ולעשות סיבוב בעיר, ממש ככה להתחיל לטייל או לקחת נהג מונית ולנסוע איתו ברחבי העיר, אתם תתחילו לראות שלטים בלי סוף לכל הפרוייקטים החמים בעיר ולידם תמיד יהיה משרד מכירות פתוח שאליו תוכלו לגשת ולקבל את כל המידע הראשוני הנחוץ לכם, אחריי שעשיתם סקר שוק חייב כמובן לפנות לעורך דין מתמחה בתחום שיבדוק לכם את הפרוייקט על בוריו הרבה פעמים “לא כל מה שנוצץ הוא זהב” לצערי בגאורגיה ניתן להיתקל בתופעה כזו לא קצת לכן חשוב לבדוק היטב את הפרוייקט ואת החברה הקבלנית לפניי שמתקדמים לרכישה.
אם אתם מחפשים דירות מיד שנייה בדיוק כמו בארץ אתם יכולים לגשת לאתרי אינטרנט בסגנון יד 2 בגאורגיה ולמצוא שם נכסים מעניינים גם שם כמו בארץ הרבה פעמים מדובר על מתווכים שמשווקים אז קחו זאת בחשבון.
וכמובן אתם יכולים לפנות למשרדי תיווך להגיד להם בדיוק מה ואיפה אתם רוצים והם יקחו אתכם לסבב נכסים מתוכם תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם.

אזהרה:

כך או כך לעולם על תיקנו דירה מבלי להיוועץ אצל עורך דין שמתמחה בנדל”ן בגאורגיה ויוכל לבצע עבורכם את הבדיקות הנחוצות הן של שהנכסים והקבלנים והן של הסכמי הרכישה.
לכן חיפוש נכס בגאורגיה הוא לא רק קל הוא גם מאוד מהנה כי על הדרך אתם לומדים להכיר את העיר להרגיש את האנרגיות וזה מה שיעזור לכם בסופו של דבר גם לקבל את ההחלטה.
משרדינו מעניק שירות משפטי ומעטפת משפטית מלאה מתחילת הדרך ועד העברת הנכס על שמכם בטאבו, לכן לא משנה איפה ומה תבחרו לקנות אנחנו נוכל להעניק לכם שירות מלא.

איך מוצאים דירה להשקעה בגאורגיה

מיסים בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

גאורגיה וישראל בזמן מלחמה

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה