ליווי עסקאות נדל”ן בארץ כולל ליווי עסקאות נדלן מורכבות.

ליווי עסקאות נדל”ן בארץ מה חשוב לדעת?

ההחלטה לקנות בית היא אחת ההחלטות הגורליות ביותר בחיים שלנו- עבור 70% מהאוכלוסייה מדובר בהשקעה הגדולה ביותר בחייהם. בתים הם נכס יקר, מחייב ומסובך מצד אחד. אולם מצד שני, קניית בית זה החלום של כל ישראלי.
קניית בית היא מפחידה לא רק בשל העלות הכלכלית הכבדה אלא גם בגלל הבירוקרטיה והחוזים. מרבית האנשים מעדיפים לשכור עורך דין שיטפל עבורם ברישומים במשרדי הממשלה וינהל עבורם את המשא ומתן על קניית הנכס.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים:

תפקידו של עורך הדין בליווי עסקאות נדלן

לעורך הדין מגוון תפקידים בתהליך הקנייה/ מכירה של נכס נדל”ן. תחילה, עליו לקיים בדיקה מקדמית של הנכס מול מוסדות הממשלה הרלוונטים (טאבו, מנהל מקרקעי ישראל, לשכת מיסוי מקרקעין, רשם המשכונות, עיריות…), לייצג את הקונה או המוכר בתהליך במשא ומתן ולנסח את חוזה הקנייה בשת”פ עם עו”ד הצד השני.
לאחר חתימה על הסכם המכר, עורך הדין מטפל ברישום הערות אזהרה, הליך העברת הבעלות, מיסוי וייצוג מול הבנקים לצורך הוצאת משכנתא.

על איכות לא מתפשרים – רק ליווי עסקאות נדלן עו”ד מומלץ.

העולם של קניית בתים ומכירתם הוא עולם זר וחדש לרובנו. חשוב שבתהליך זה תקבלו ליווי של מקצוענים בעלי ניסיון המכירים את כל ההליכים הנדרשים לצורך עסקת נדל”ן טובה.
עו”ד אילונה אסטיס, מומחית בליווי עסקאות נדל”ן בחו”ל ובארץ.
משרדנו עוסק בתחום דיני מקרקעין, קניית בתים ומכירתם. אנו מלווים את לקוחותינו באופן צמוד, תוך מתן שירות איכותי בשתי שפות (עברית ורוסית) ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך – על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
עוד בנושא:

עורך דין בינלאומי – עורך דין להסכמים בינלאומיים

עורך דין נדל”ן בגאורגיה

מה זה אומר ליווי עסקאות נדל”ן?

עורך דין אשר עוסק ומתמחה בליווי עסקאות נדל”ן הוא לא רק חותמת גומי אשר בודק בצורה רובוטית את כל המפורט לעיל, אכן הבדיקות האלה חשובות ביותר והן הבסיס האיתן להצלחת העסקה, אבל עורך דין אשר עוסק בליווי עסקאות נדל”ן הופך להיות הרבה מעבר לעורך דין.
עורך דין אשר באמת מומחה בליווי עסקאות נדל”ן צריך להבחין ולדעת מה היא עסקה טובה מעבר לפן המשפטי, יש להיות קשוב ומודע לשוק הנדל”ן באותה השעה בפועל, טיב הנכס, תשואות, נדל”ן שכן, צפי עליית שווי הנכס ועוד הרבה דברים מעבר על מנת למקסם את העסקה בצורה הטובה ביותר עבור הלקוח הקונה ו/או המוכר.
משרדנו מתמחה בליווי עסקאות נדלן על כל המשתמע מכך, מעבר לידע וניסיון משפטי הכולל מאות עסקאות יש לנו את הניסיון, המידע והמומחיות בליווי עסקאות נדל”ן אשר מאפשרים למשרדינו להעניק ייצוג מקצועי ללקוח ולמקסם את העסקה לטובתו.

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

רכישת דירה יד שנייה

עורך דין ישראלי בגאורגיה

הסכם גירושים בהסכמה

עורך דין ישראלי בגאורגיה

הסכם גירושים בהסכמה

עורך דין בינלאומי

איך מוצאים דירה להשקעה בגאורגיה 

ליווי עסקאות נדלן בחול

הסכם גירושים בהסכמה

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

ליווי עסקאות נדל''ן - ליווי עסקאות נדלן בארץ ובעולם
ליווי עסקאות נדל''ן - ליווי עסקאות נדלן בארץ ובעולם

ערבויות

מה הבטוחות וערבויות שיש לי כשאני רוכש נכס בגאורגיה?   כל משקיע לפני שמשקיע את

קרא עוד »
חייגו עכשיו