חוות דעת על השקעה בבאטומי

חוות דעת על השקעה בבאטומי

חוות דעת על השקעה בבאטומי

באטומי היא האילת של גאורגיה, יש כאלה שקוראים לה ווגאס הקטנה.

מדובר בעיר יפהפהייה שעשתה מהפך בשנים האחרונות והפכה לעיר תוססת ובועטת עם הרבה מקומות בילוי, מסעדות, קזינו, הופעות, פאבים, ברים, אתרים היסטוריים, טיולי טבע ועוד הרבה מעבר, באמת עיר שיש בה ומסביבה את כל העדן הנחוץ לתייר בין הוא מגיע עם חברים, בן/בת זוג משפחה עם ילדים יש בבאטומי מקום לכולם.

ואם כל זה לא מספיק העיר נמצאת על חוף הים השחור עם חופים מהממים ומאחוריה הרים מהפנטים בצבעם המתחלף בקיץ הכל ירוק ופורח ובחורף מושלג ולבן.

העיר באטומי מושכת אליה המון קבלנים מכל גאורגיה ומהעולם מדובר בפיסת אדמה שכולם רוצים לבנות עליה, הדבר גרם לתחרות ולכן כל פרוייקט יותר יפה מהשני, עוד מהמטוס ניתן לראות את כל המגדלים ששוברים את העננים היופי שלהם מהפנט ואם זה לא מספיק בשדה התעופה לאחר הנחיתה במסדורנות מציעים לכם דירות בגן עדן הזה בכסף שאיתו לא תוכלו לקנות רכב חדש בארץ.

בבאטומי יש הכל החל מדירות סטודיו למטרות שכירות ועד לבתי יוקרה ודירות יוקרה למטרות מחייה, באמת שיש שם הצעות לכל סוגי המשקיעים והמחירים נמוכים ואטרקטיבים מאוד ביחס לישראל ולהרבה מדינות אחרות.

נכון להיום כבר אין אדמה לקנייה במרכז באטומי או בקו החוף המרכזי, הקבלנים כבר החלו לזלוג להמשך קו החוף לכיוון גבול טורקיה בהבנה שכל קו החוף הולך להתפתח בצורה מדהימה וזה הזמן לקנות ולבנות.

בינתיים ניתן להבחין שיש המון פרוייקטים בבנייה ויש תחושה שיש היצע יותר מביקוש, אבל אל לנו לשכוח שבאטומי בסך הכל עיר קטנה עם רצועת חוף שהולכת ונגמרת במבט לעתיד בסופו של דבר יהיה ביקוש ולא יהיה היצע וזה בעצם הזמן להשקיע בבאטומי כיוון שדירה שעולה היום 30,000$ יכולה לעלות 100,000 $ כאשר הבנייה בבאטומי תסתיים.

נכון שהכל יחסי ולפניי השקעה יש עדיין לבדוק היטב את המיקום את הפרוייקט את הנכס ולא לרוץ לכל השקעה במציעים לכם, עדיין יש השקעות טובות יותר טובות פחות ואפילו השקעות הפסד אם אתם לא מכירים את האזור ואת שוק הנדל”ן בעיר.

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

למה-ישראלים-קונים-דירות-בגאורגיה

גאורגיה וישראל בזמן מלחמה

מיסים בגאורגיה