ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

70% מעסקאות המקרקעין בארץ אלו עסקאות אשר מתבצעות ע”י אנשים ממעמד הביניים ומדובר בעסקה הכי חשובה וגדולה בחייהם,  לכן כאשר בן אדם רוצה לקנות ו/או למכור דירה ו/או בית יש עליו החובה במלוא מובן של המילה להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום.

בימינו אנו ולאור עליית המחירים קנייה ומכירה של נכס הופכת לעסקה בעלת הון ענק אשר מספיק כי תיפול טעות אחת והדבר עלול למוטט את הקונה ו/או המוכר כלכלית.

משרדינו מזה שנים מתמחה בעסקאות אלו ומלווה הן מוכרים והן קונים לאורך כל העסקה, אנו מעניקים שירות מקצועי ואמין הכולל ייצוג מלא הן מול הצד השני והן מול מוסדות ממשלתיים.

אנו מעניקים שירותים כגון:

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים:
לחיצת יד

גאורגיה/אוקראינה

בשנים האחרונות גאורגיה ואוקראינה הפכו ליעדים חמים בקרב משקיעים ישראלים אשר קונים יחידות דיור ו/או דירות להשקעה בפרויקטים כאלה ואחרים.

יש לציין כי קניית נכס בחו”ל היא עסקת נדל”ן לכל המשתמע מכך ולפני חתימת חוזה יש להתייעץ עם עורך דין!

הרבה חברות בנייה וחברות שיווק הן בארץ והן בחו”ל מעניקים שירותי עורכי דין אשר על פניו ילוו את המשקיע לאורך כל העסקה, אך אל נא לשכוח כי מדובר תמיד בעורך דין של המוכר ולכן כמו גם בארץ הקונה אינו מסתמך על עורך דינו של הקבלן כך גם לעניין עסקאות בחו”ל יש להתייעץ עם עורך דין חיצוני אשר ייצג את האינטרסים של הקונה בלבד!

משרדינו מעניק ליווי משפטי מלא בקניית נכסים בגאורגיה ואוקראינה תוך שיתוף פעולה עם עורכי דין מקומיים המומחים בתחום!

טרם חתימת החוזה:

לאחר כל הבדיקות הנ”ל ובמידה והקונה מוכן לקנות הנכס אנו מעניקים שירות וליווי מלא מחתימת החוזה ועד העברת בעלויות בטאבו באותה המדינה (יצוין כי הדבר כולל גם טיסות עם הלקוח למדינת היעד)