למה ישראלים קונים דירות בגאורגיה

למה ישראלים קונים דירות בגאורגיה

למה ישראלים קונים דירות בגאורגיה – התאהבות ממבט ראשון

אנחנו הישראלים מה צריכים? שיהיה זול! שיהיה הרבה! שיהיה קל! שיהיה שמח וחם!

קיבלנו את הכל בגאורגיה, מי שמגיע לטיול לרוב ב 90% מהמקרים מתאהב במדינה הזאת…הריחות, האירוח, העם, המחירים, הטעמים, הנופים אנחנו נופלים במלכודת של המדינה הזו ועושים זאת מתוך מודעות ורצון מלא.

אחריי התאהבות כזו ממבט ראשון אנחנו מחפשים איך לקבל עוד מהמדינה הזו והשקעה בנדל”ן היא הדרך הכי זולה ונכונה.

גאורגיה פתחה את שעריה למשקיעים מכל העולם וזה גרם למהפך בעולם הנדל”ן בגאורגיה, בעקבות ההתפתחות הנדל”ן וההשקעות במדינה ככה גם התפתחה התיירות והכלכלה.

הדבר בעצם משרת את כולם הקבלנים בונים כי יש מכירות ויש ביקוש, המשקיעים קונים כי המחירים נגישים עד מאוד לכיס זר, הרבה פעמים גם יש אפשרויות מימון,  התיירים מגיעים בהמוניהם ושוכרים את הנכסים מה שמביא תשואות יפות למשקיע והכנסה לכלכלת המדינה.

היום ניתן לקנות דירה הכוללת את כל הריהוט ומוצרי החשמל בפרוייקטים משגעים ביופיהם שכוללים הרבה פעמים בריכות, מתחמי ספא, מסעדות, חנויות וכדומה וכל זה במחיר של רכב חדש (לא יוקרה) בארץ… בינינו לפעמים אפילו רכב חדש לו תוכלו לקנות בישראל בסכום שתוכלו לקנות בגאורגיה דירה!

אבל וכמובן יש אבל חשוב לדעת איפה להשקיע, נכון להיום יש יותר היצע מביקוש המצב הזה כמובן בשלב מסויים יתאזן בכל זאת גאורגיה לא עשוייה מגומי, אבל עד שהדבר יתאזן זה יקח זמן לכן חשוב להשקיע במיקום ובפרוייקט שבו יש יותר ביקוש מהיצע במבט לעתיד הקרוב לכן לפני שאתם קונים תעשו סקר שוק… תתייעצו…תבדקו ורק אז תבחרו את ההשקעה שלכם.

תזכרו שהשקעה במדינה מתפתחת זו השקעה נבונה אבל תמיד יש לבדוק את ההשקעה ואת הנכס על מנת שלא תיפלו בפח.

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה

גאורגיה וישראל בזמן מלחמה

מיסים בגאורגיה