דירות יד 2 למכירה בבאטומי

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים:

יתרונות וחסרונות:

באטומי הפכה להיות יעד מאוד פופולרי להשקעה בנדל”ן בקרב הישראלים ולא רק, בשנים האחרונות נהרו משקיעים מרוסיה, אוקראינה, אמירויות, טורקיה, קזחסטן, סין בטומי הפכה להיות יעד מצוין להשקעה גם בגלל המחירים הנמוכים יחסית בהשוואה למדינות אחרות וגם בגלל הקלילות והנגישות של ההשקעה וגם בגלל שבאטומי מאוד מזמינה לתיירות יש ים, טיילת, קזינו, מסעדות, טבע ניתן לבוא לבלות עם חברים או משפחה עם ילדים יש בילוי לכל גיל.


העיר משכה אליה יזמים גדולים כקטנים וכרגע העיר נמצאת בהתפתחות מתמדת ומשנה לשנה נהיית יורת ויותר אטרקטיבית להשקעה.

דירות יד 2 למכירה בבאטומי

בבאטומי ניתן למצוא נדל”ן מהקבלן או יד שנייה, ארצה במאמר זה לפרט את החסרונות והיתרונות של קניית דירה בבאטומי מיד שנייה.
החסרונות הם בדרך כלל המחיר, ככלל דירות מיד שנייה הן יותר יקרות מדירות שאתם תקנו על הנייר, לפעמים פונים אליי לקוחות שמוצאים דירות מיד שנייה יותר זולות מדירות על הנייר אבל בדרך כלל מדובר בדירות ישנות שמרוחקות ממרכז העיר הטיילת והים וכלל אינם אטרקטיביים לתיירים, לכן אחוזי התשואה בהם הרבה יותר נמוכים בהשוואה לדירות שנמצאות במרכז הבילויים והתיירות. חסרון נוסף הוא שבעסקת יד שנייה אין אפשרות לפריסת תשלומים כלומר תצטרכו להעביר למוכר את כל הסכום במידי כיוון שגם הבעלות נרשמת באופן מידי.

היתרון הכי בולט הוא שקניית דירה מיד 2 מצמצמת סיכונים עד כמעט אחוז אפסי, מכיוון שאתם קונים נכס מוכן אתם רואים מה אתם קונים ואתם יכולים מיד להעביר בעלות בטאבו . יתרון נוסף זה כמובן הזמן, באטומי היא עיר שמתקיימת לרוב אך ורק מתיירות ויש כמה חודשים בשנה שנחשבים חודשים “חזקים” מבחינת שכירות ותשואות, אם אתם קונים דירה מהקבלן אתם ככל הנראה תפספסו את העונות החזקות עד לגמר הבנייה של הפרויקט, בדירות יד שנייה אתם מקבלים מפתח במקום והדירה מתחילה “לעבוד” מרגע הקנייה.

הסכמי-גירושין/הסכם-גירושים-בהסכמה
ליווי-עסקאות-נדל׳׳ן

ליווי-עסקאות-נדלן-בחול

צור קשר
לפגישת ייעוץ חייגו עכשיו: 052-4455089
לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים: