ניהול נכסים בגאורגיה

ניהול נכסים בגאורגיה

ניהול נכסים בגאורגיה- איך משכירים את הנכס שקניתי?

ניהול נכסים בגאורגיה- איך משכירים את הנכס שקניתי?

התפתחות הנדל”ן המחירים הנמוכים והתיירות העולה שבאורגיה הביאו לגל השקעות ורכישות נכסים החל מדירות ועד לבתים אדמות ופרויקטים ענקיים. בגאורגיה החלו להשקיע מכל נקודות בעולם ניתן למצוא משקיעים מרוסיה, אוקראינה, דובאי, טורקיה סין וכמובן ישראל.

השאלה המרכזית שנשאלת תמיד ע”י המשקיע הפוטנציאלי היא איך אני משכיר את הנכס שלי ומנהל אותו כאשר אני נמצא במרחק של אלפי קילומטר ממנו?

אז יש בעצם 3 שיטות להשכיר את הנכס אם הנך משקיע זר:

לבד- אם יש את הזמן הפנוי בשביל ההתעסקות בהחלט היום ניתן לנהל את שכירויות הנכס לבד דרך חברות כמו booking,Airbnb ואפילו ניתן לפנות למתווך מקומי שימצא שוכר טווח ארוך.

החסרונות בניהול כזה הם שאין באמת שליטה למה שקורה בנכס, ניקיון, תקלות או כל דבר אחר אשר דורש טיפול מיידי יכול להוות לבעיה ומטרד רציני עבור המשקיע.

היתרונות חסכון בעלויות הניהול.

ע”י חברת ניהול ו/או מתווך- בגאורגיה יש הרבה חברות ניהול קטנות אשר נותנות למשקיעים את כל המענה הדרוש לתפקוד תקין של הנכס כולל פרסום ושיווק, הרבה פעמים חלק מהמתווכים הם גם מנהלים את הנכסים לכן מדובר באופציה טובה עבור משקיע שחי בחו”ל

חברת ניהול של הקבלן- אם הנכם קונים דירה מקבלנים בפרויקטים גדולים הרבה פעמים לקבלן יש כבר חברת ניהול אותה הוא מציע למשקיע על מנת שזו תנהל את נכסיו.

חסרונות: חברות ניהול של הקבלן ככלל אינן מתפקדות היטב כיוון שהם מנהלים מאות נכסים ואין להם אינטרס אישי כלפי אף אחד מהנכסים. חסרון נוסף הוא שהרבה פעמים חברות אלה גובות אחוזים מאוד גבוהים שהמשקיע נדרש לשלם עבור שירות זה ולא בהכרח מקבלים את התוצאה הרצויה. החיסרון הכי קריטי הוא שחברות אלה מחתימים על הסכמי ניהול דרקונים מהם כמעט ואין מוצא למשקיע למשך עשרות שנים.

לכן מה שחשוב לפני שמתחילים להשכיר את הנכס הוא להבין מה היכולות שלך כמשקיע לנהל אותו לבד וכמובן לבדוק היטב אופציות שונות לחברות ניהול כאלה ואחרות והכי חשוב לבדוק וללמוד את הסכמי הניהול כולל האותיות הקטנות.

חלק משרות משרדינו הוא למידה של הסכמי הניהול השונים וניהול מו”מ עם חברות הניהול השונות.

ליווי-עסקאות-נדל׳׳ן/ליווי-עסקאות-נדלן-בחול

ליווי-עסקאות-נדל׳׳ן/עורך-דין-בינלאומי

ליווי-עסקאות-נדל׳׳ן/ליווי-עסקאות-נדלן

הסכמי-גירושין

תהליך-גירושין-ללא-ילדים

הסכמי-גירושין/הסכם-גירושים-בהסכמה

תשואות-מנדלן-בגאורגיה