גאורגיה וישראל בזמן מלחמה

גאורגיה וישראל בזמן מלחמה

גאורגיה וישראל בזמן מלחמה:

 התומכת האולטימטיבית שלנו אני ממש נרגשת לכתוב את השורות האלה אבל גאורגיה היא בין המדינות היחידות שתומכת בישראל ללא כל אינטרס!

רק על בסיס אנושיות אהבה והיסטוריה משותפת ארוכת שנים.
קודם כל חשוב לציין ולהדיגש שגאורגיה והעם הגאורגי בעצמו חווה המון מלחמות וניסיונות השמדה, העם הגאורגיה באזור חבל אג’ריה חווה גם הוא את הטרור והאיסלם הראדיקלי לפני כמה מאות שנים כאשר הטורקים ניסו לכבוש את החבל, נהרגו ונחטפו נשים ותינוקות, הרגו ילדים וזקנים והעם הגאורגי עבר תופת אמיתית. עד היום קיימת שנאה גלויה בין הגאורגים לטורקים וזאת למרות שהשערים בגאורגיה נפתחו והטורקים משקיעים בגאורגיה עדיין קיים מתח בין העמים.
למרות העובדה שגאורגיה פתחה את שעריה למשקיעים ואנשי עסקים זרים היא לא עושה עסקים עם איראן, אפגניסטן ושאר מדינות בהן יש שלטון רדיקאלי.

דבר שני בין הגאורגים ליהודים היסטוריה רבת שנים ולפי ממצאים ארכיאולוגים יש האומרים שהמתיישבים הראשונים היו יהודים, ההיסטוריה גם מספרת שהיהדות בגאורגיה מושרשת לאורך אלפי שנים. בגאורגיה עד היום יש קהילות יהודיות בעלות השפעה רבה ושיתוף פעולה מעולה בין הממשל לקהילות אלה.
המדינות שלנו משתפות פעולה גם בפן הצבאי וגם בפן הכלכלי שתי המדינות שואפות לפיתוח משותף ושיתופי פעולה לטווח ארוך ואף תמידי.

דבר שלישי, הגאורגים אנשים מאוד מאמינים ומחוברים לדת מה שהופך אותם למכבדי כל הדתות, לגאורגים יש כבוד רב לכל הדתות ובפרט לעם היהודי שנתפס בעיניהם גם כעם מאוד מאמין.
והדבר האחרון והכי חשוב הוא שלעולם לא ניראו בגאורגיה או בקרב העם הגאורגי ניצוצי אנטישמיות או שנאה כלפי היהדות והציונות ההפך הוא הנכון! הגאורגים מחשיבים אותנו לאחים שלהם ושותפים שלהם לגורל ותומכים בנו לאורך כל הדרך!

איך מוצאים דירה להשקעה בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

מיסים-בגאורגיה

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן