שיפוץ דירה בגאורגיה ומחירים

שיפוץ דירה בגאורגיה ומחירים

כמו שהנדל”ן בגאורגיה זול כך גם כל עולם השיפוץ והעיצוב ביחס לישראל ולהרבה מדינות אחרות יחסית מאוד זול, כמובן שהרבה פעמים זה עניין של טעם וניתן להגיע למחירים מאוד גבוהים אבל הסטנדרט והממוצע הם זולים מאוד ביחס למחרים בישראל.

אז איך עושים שיפוץ בדירה שרכשתם בגאורגיה?

 יש כמה דרכים, הדרך הפופולרית ביותר היא שיפוץ מלא כולל רהיטים, מוצרי חשמל, טואלטיקה וכ”ו ע”י הקבלן.

 כאשר אתם רוכשים דירה מקבלן בדרך כלל הוא מציע לכם כמה אפשרויות של רכישת דירה הראשונה black frame  שזה אומר שהנכם תקבלו את הדירה ברמת גימור של שלד וכל שאר השיפוץ והריהוט אתם תעשו לבד.

השנייה white frame תקבלו את דירתכם ברמת גימור של שיפוץ מלא כולל הכנת תשתיות אינסטלציה וחשמל בלבד.

השלישית והפופולרית בקרב משקיעים היא green frame  תקבלו את דירתכם עם ריהוט, מוצרי חשמל, כריות שמיכות וכל הפרטים הקטנים וזו בעצם הדרך הפופולרית והקלה ביותר לרכוש דירה הכוללת כבר את הכל ובעצם מיום קבלת המפתח הנכם יכולים להשכיר ו/או לגור שם.

החיסרון היחיד ברכישת דירה במצב של green frame הוא שהמחיר כמובן ביחס לאופציות האחרות גבוהה יותר ולפעמים הקבלן עלול לדרוש בין 600-800$ למ”ר עבור השיפוץ והריהוט, כמובן שזה מחיר מאוד גבוהים ביחס לשוק ואם הייתם עושים את השיפוץ לבד זה היה עולה הרבה פחות אבל הקבלנים יודעים שהמשקיעים הזרים לרוב לא התעסקו בזה ומנצלים את המצב.

תיקחו בחשבון שבדרך כלל לא תמיד מה שמראים לכם בסקיצות של השיפוץ זה מה שתקבלו, כלומר כן תקבלו את כל מה שהקבלן התחייב בחוזה אבל איכות השיפוץ והריהוט לרוב יהיה נמוך מאוד.

 

דרך נוספת לשפץ את הדירה היא בדרך עצמאית לשכור שירותים של שיפוצניקים לקנות את כל האינסטלציה, חשמל, ריהוט וכדומה הדרך הזו האי הזולה ביותר מצד אחד מצד שני אתם חייבים להכיר את השוק ולמצוא אנשי מקצוע איכותיים שניתן לסמוך עליהם מה שמאוד קשה בגאורגיה אבל אפשרי. במקרה כזה אתם תבחרו את האיכות, את העלויות, את הסגנון וכ”ו שימו לב שיש פרויקטים בהם הקבלן לא מאפשר שיפוץ עצמאי ומוכר דירות ב green frame  בלבד.

האם יש תשואות מנדלן בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה