ליווי ברכישת נדל"ן בינלאומי

ליווי ברכישת נדל"ן בינלאומי

ליווי ברכישת נדל”ן בינלאומי

השקעות נדל”ן בחו”ל נהיה טרנד של ממש בקרב הישראלים ובינינו זה גם הרבה יותר משתלם מהשקעות בארץ אם עושים השקעה נכונה, נבונה ובטוחה.  כדי שזה יקרה חשוב לקבל ייעוץ וליווי מאנשי מקצוע שמתמחים ספציפית באותה המדינה בה מעוניינים להשקיע.

אני לא מאמינה ב”כל יכול” מומחה שמתמחה בהשקעות בגרמניה לא יכול ללוות אותך להשקעה טובה בקפריסין יותר מזה צריך להבין ולהבדיל היטב בין מלווה השקעה לבין איש מקצוע כמו עורך דין ועל כך ארצה לפרט ולהסביר.

בכל השקעה תמיד יש סיכון  יש פתגם שאומר “מי שלא מסתכן לא שותה שמפניה” אני אומרת גם סיכון צריך להיות חכם ומחושב. השקעות נדל”ן בחו”ל בדרך כלל מורכבות כי מדובר במדינה זרה, אי ידיעת המנטליות, אי הכרת השוק מבפנים, אי הכרת החוק והשפה הופך השקעות אלה ליותר מסכונות.

וכאן בדיוק ההבדל ה”שמן” בין ליווי רכישה בחו”ל של מתווך, חברת שיווק, או שתרצו תקראו לזה חברת ליווי השקעות לבין עורך דין מומחה בתחום ובמדינה שבה אתם משקיעים.

מלווה, מתווך, חברת שיווק ככלל לכל אלה יש מטרה אחת והיא למכור, לטובים שבהם יש מטרה נוספת והיא שתמשיכו להשקיע ביחד איתם אבל הכלל הוא למכור אף אחד מהם לא ידאג לאינטרס של הקונה כיוון שהם מייצגים את המוכר והם ידו הארוכה של המוכר ו/או הקבלן ומה שמעניין אותם זה המכירה, גם אם הם אומרים שיש להם עורך דין תזכרו שמדובר בעורך דין מטעמם ולא מטעמכם, אותו דבר שתפנו לקבלן בארץ הרי יש לו עורך דין אתם לא תיקחו עורך דין מטעמכם?

לעומת זאת עורך דין ששכרתם את שרותיו מייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם בלבד אין לו כל טובות הנאה מקבלנים ו/או ממוכרים כאלה ואחרים מה שבהחלט יעלה את הסיכוי שתשקיעו חכם ובטוח.

אתן דוגמא קטנה למקרה שהיה לי במשרד, חברת שיווק מסוימת שיווקה פרויקט מסוים היא גם אמרה שיש עורך דין מטעמה שמלווה בעסקה, הגיע אליי לקוח והדבר הראשון שאני עושה הוא בדיקה ראשונית מקיפה של הקבלן ושל הפרויקט, מהבדיקה התברר כי האדמה עליה הקבלן רוצה לבנות מחולקת והבקשה של הקבלן לאיחוד אדמות עדיין לא אושרה, יותר מזה גם ראינו שהקבלן פתח את החברה שלו חודשיים לפניי הבדיקה שלנו, כל הנתונים האלה הם מנורת אזהרה אדומה מהבהבת שהרי הקבלן הוא קבלן חדש ככל הנראה ללא כל ניסיון בנייה בעבר ונכון להיום הפרויקט בכלל לא מאושר, את הדברים האלו המתווכים, חברות השיווק ומלווים למיניהם לא יגלו לכם!

לכן השקעות נדל”ן בחו”ל היא אחת ההשקעות הטובות שניתן היום לעשות וזה רק בתנאי שהנכם תהיו מלווים ע”י אנשי מקצוע מעולים שידאגו לכם בלבד.

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה

איך-מוצאים-דירה-להשקעה-בגאורגיה

תביעה-בגאורגיה

ישראלים-בגאורגיה