קניתי דירה בבאטומי – חוויה אישית

קניתי דירה בבאטומי – חוויה אישית

קניית דירה בגאורגיה בכלל ובבאטומי בפרט יכולה להיות חוויה קלילה ומהירה מצד אחד ומצד שני הליך ארוך ומתיש.

קניית דירה בבאטומי יכולה להיות חוויה קלילה ומהירה כאשר מדובר בעסקה יד שנייה ואין בעיית כספים, כלומר הדירה מוכנה כל שנותר זה להעביר את הכסף למוכר ולקבל את המפתח אם אין מכשולים בהעברת כספים ו/או פתיחת חשבון בנק במידת הצורך אז זו תהיה עסקה קלילה ומהירה שיכולה להסתיים תוך כמה שעות ותהיה בבעלותכם דירה רשומה בטאבו.

גם מקבלן לרכוש דירה על פניו אמור להיות הליך לא מסובך, אמנם לעיתים ארוך כי קונים בדרך כלל דירה על הנייר.

באיזה מקרים הדברים עלולים להסתבך?

מקרה ראשון כאשר יש בעיה בהעברת כספים- בין אם הבנק בישראל לא מאפשר להעביר כספים ודורש המון מסמכים והליך בירוקרטי מסובך, או שהבנק בגאורגיה לא מאשר קבלת כספים לחשבונכם תוך כדי שהם דורשים המון מסמכים להוכחה שהכספים הם לא תוצאה של פשיעה ו/או ניסיון להעלמת כספים, מקרים כאלה הם נדירים אבל לקוחות שלנו כבר נתקלו בבעיה כזו ובסופו של דבר הותשו ע”י הבנק הגאורגי. חשוב מאוד לפני חתימת חוזה רכישה לבדוק את כל ענייני הכספים וההעברות, במידה ותחתמו לפניי שביצעתם את כל הבדיקות וקיבלתם אישורים מהבנק בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו”ל אסור לחתום על הסכם מרגע החתימה תהיו משפטית מחויבים אליו ואם לא תוכלו להעביר כספים תהיו במצב של הפרת הסכם מה שעלול להוביל לביטול עסקה ותשלום פיצוי.

מקרה שני איחור במסירה ו/או פשיטת רגל של הקבלן- מדובר במקרים בהם אתם תרכשו נכס מקבלן שכן מיד שנייה דבר כזה לא יכול לקרות.

תאריך מסירת מפתח הוא בגדר “המלצה” עבור הקבלנים בגאורגיה, קבלנים חזקים וטובים יאחרו ב”איחור קל” עד כמה חודשים, לעומת זאת נתקלנו במקרים בהם קבלנים היו באיחור של מעל לשנתיים והסיבות לכך שונות אבל בדרך כלל מדובר בקושי כלכלי בו הקבלן לא מסוגל לסיים את הפרוייקט ואז הוא מחפש מי יקנה אותו וימשיך או פשוט פושט את הרגל.

בשני המקרים האלה חוויית הקנייה תהיה נוראית ויותירו רושם מאוד לא טוב על המדינה כולה, אבל ניתן להימנע מזה אם הנכם מבצעים בדיקות מקדמיות מקיפות לפניי הרכישה על מנת להעירך סיכויים וסיכונים וזה בדיוק מה שמרדנו עושה.

האם יש תשואות מנדלן בגאורגיה

בדיקת חוזה לרכישת דירה בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה

עוקץ נדל”ן בבאטומי