עורך דין דובר עברית בקפריסין

עורך דין דובר עברית בקפריסין

עורך דין דובר עברית בקפריסין

כבר המון שנים שקפריסין היא יעד אהוב ופופולרי בקרב המשקיעים הישראלים וככל שהזמן עובר אנשים מבינים שהשקעות נדל”ן בארץ זרה עושים אך ורק עם עורך דין מטעמך שידאג לאינטרסים שלך וכמובן שיהיה מקצועי ובקיא בדין המקומי.
היום יש המון מתווכים, חברות שיווק ומלווים למינהם אשר מציירים ללקוח תמונה מטעה בה ניראה שהם דואגים לו להכל כולל ליווי משפטי עם עורך דין מקומי, אבל דבר אחד הלקוח לא מבין באותו רגע והוא שעורך דין מטעם הקבלן, מתווך, משווק, מלווה דואג אך ורק לאינטרסים שלהם והאינטרס שלהם הוא למכור! כמו גם בארץ אגב הרי לכל קבלן יש הסכם רכישה מוכן ועורך דין בתמונה לאחר פסיקה רחבה נקבע כי עורך דין מטעם הקבלן מייצג אך ורק את אינטרס הקבלן ולעולם לא אינטרס הקונה וככה זה בכל מקום בעולם.
כאשר אתם ניגשים לעסקת נדל”ן תמיד תישכרו שירותיו של עורך דין מומחה בתחום של אותה מדינה שילווה אתכם וידאג לאינטרסים שלכם בלבד.
תפקידו של עורך דין לבדוק את העסקה על כל “איבריה” ולמצוא במידה ויש כמובן את כל האבנים אשר עלולים להפיל את הלקוח ו/או את העסקה, החל מבדיקות מקדמיות שנועדו לבדוק היטב את המצב המשפטי של הנכס, של הפרויקט והקבלן בדיקת הסכם רכישה ו/או למידה של הסכם קבלני וניהול משא ומתן ועד לרישום בעלות במוסדות הממשלתיות.
משרדינו מתמחה בעסקאות נדל”ן בקפריסין למשרדינו סניף בלימסול ואנו מלווים משקיעים ישראלים לאורך כל הדרך של העסקה מעניקים מעטפת משפטים מלאה ומקצועית ביותר בכל רחבי המדינה.

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה

איך-מוצאים-דירה-להשקעה-בגאורגיה

תביעה-בגאורגיה

ישראלים-בגאורגיה

ליווי-ברכישת-נדלן-בינלאומי