הסכמי ממון ידועים בציבור

ישנם אזרחים רבים בישראל שאינם יכולים או רוצים להתחתן באופן מסורתי. חסרי דת, זוגות חד מיניים, נשואים בני שני דתות וכהן המתחתן עם גרושה- הם רק מעט מהאנשים שאינם יכולים להינשא בישראל. חלק מאותם פסולי חיתון בוחרים לקיים חתונה אזרחית בחו”ל, בעוד אחרים בוחרים לחיות יחד ללא הכרה ממסדית של ממש. בשביל אותם שמחליטים שלא להתחתן, נוצר מוסד הידועים בציבור.

ידועים בציבור – מצב משפטי סבוך

מצבם המשפטי של ידועים בציבור הינו סבוך. ולכן, פרידה של ידועים בציבור יכולה להיות סבוכה יותר מפרידה בין בני זוג נשואים. הפרידה בין ידועים בציבור יכולה להיעשות לכאורה ללא התערבות של המדינה, אולם במקרה בו יש ילדים או מחלוקת סביב חלוקת רכוש משותף – נוצר לפעמים צורך ללכת לבית המשפט.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים:

למה חשוב לידועים בציבור לחתום על הסכם ממון?

חתימה על הסכם ממון לידועים בציבור הינה חשובה ביותר! בהיעדר הוראות חוק ברורות המסדירה את  הפרידה של ידועים בציבור, לשופט יש שיקול דעת רחב במקרה סכסוך- והפסיקה שלו עלולה להיות בלתי צפויה. הסכם ממון מגן על בני הזוג מפני אותו חוסר וודאות והתערבות המדינה בחייהם ומאפשר להם להיפרד ללא צורך בהתערבות חיצונית.

עו”ד אילונה אסטיס היא מומחית בדיני משפחה ובעלת ניסיון רב בניסוח ואישור הסכמי ממון.

משרדנו עוסק בתחום דיני המשפחה ומתמחה בהסכמי ממון. כל אחד מלקוחות המשרד זוכה ליחס מסור במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורו. אנו מביאים איתנו ידע מקצועי רב ומקיף וניסיון רב שנים ופועלים בשקיפות מלאה מול הלקוחות.

חייגו עכשיו