מצב מדיני בטחוני בגאורגיה

מצב מדיני בטחוני בגאורגיה

האם בגאורגיה בטוח? ואם פוטין יכנס לגאורגיה? האם הממשלה בגאורגיה יציבה? ואם יהיה מלחמה בגאורגיה? אלה שאלות שחוזרות על עצמן ע”י משקיעים ישראלים באופן קבוע…אז לצערי אני לא מגדת עתידות ולא יכולה לנבא מה יקרה בעתיד אבל כן יכולה לעשות לכם קצת סדר.

אין ביטוח לכלום בכל העולם! אנחנו לא יודעים מה יכול לקרות מחר והמלחמות הצצות בעולם והקורונה הם בהחלט שיעור עבורנו, חוק ראשון בהשקעות אין ביטוח, תמיד השקעה = סיכון. המטרה היא כמובן לצמצם סיכונים ולהשקיע חכם.

גאורגיה חוותה תקיפה עצומה ע”י הצבא הרוסי בשנת 2008 ורוסיה ריסקה את גאורגיה הן בפן הכלכלי והן בפן המדיני אבל רוסיה לא ניצחה במלחמה והגאורגים החלו לבנות את מדינתם מחדש.

החוק בגאורגיה השתנה הם התנתקו לחלוטין מהחקיקה והמנהגים שהיו בתקופת ברית המועצות, פתחו שערים למשקיעים והחלו לפתח את התיירות.

גאורגיה מדינה עשירה בהיסטוריה, טבע ומנהג הארחה אצל המקומיים הוא מעל הכול, הגאורגים אנשים חמי לב אנשי שלום ובעלי כבוד עצום כלפי כל הדתות, בעיקר בליבם יש זיקה כלפי היהודים מתוקף היסטוריה משותפת והזדהות מדינית וביטחונית, ממשלת גאורגיה וממשלת ישראל עובדים בשיתוף פעולה הן בפן המדיני בטחוני הן בפן העסקי והתיירותי. הגאורגים חסרי סבלנות כלפי טרור, רצח וכדומה. השלטון הגאורגי עשה מהלך פתח שערים לזרים גם לתיירים וגם למשקיעים, היום אם שינוי החוק המדינה נעלמה הבירוקרטיה השחיתות והפשע הכול פועל בצורה קלה שקופה ופשוטה.

השלטון הגאורגי ללא יוצא מן הכלל דוגל בכך שהמדינה תתפתח בפן התיירותי ושימשיכו להשקיע בה משאבים, האם השלטון חזק? נכון להיום כן ולא קיים קרע משמעותי כמובן כמו בכל מקום יש קואליציה אופוזיציה דעות פוליטיות אך אין ספק שכל הגאורגים מודים לזרים שהחלו לבנות, לפתח ולהשקיע במדינה מה שתרם לכלכלה המקומית רבות.

האם פוטין ייכנס לגאורגיה? לא יודעת אין ביטוח, באמת שאלה מאוד לא רלוונטית, מלחמה יכולה להתפתח בכל מקום בעולם, בארה”ב נפלה הכלכלה מה שגרם להפסד המוני בקרב המשקיעים. בכל השקעות יש סיכון השקעה בגאורגיה נכון להיום היא בעלת סיכון נמוך ביותר.

האם יש תשואות מנדלן בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

נוטריון בגאורגיה באטומי טביליסי

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה