הסכם גירושין בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה? זה אפשרי, אם רק נקשיב וננסה

פירוק שותפות בין בני זוג הוא עניין מורכב. לכל אחד השאיפות, הרצונות והאמונות שלו. כל אחד והדרך בה הוא בוחר לחיות את חייו.
בני זוג שחיים שנים יחד ומחליטים להתגרש נדרשים לבצע החלטות קשות שעלולות לגרום למריבות שיימשכו שנים. הם צריכים להחליט על חלוקת הרכוש, על משמורת ילדים ועוד החלטות רבות.
הדרך לגיבוש הסכם גירושין עוברת בהבנה מהם העקרונות עליהם כל אחד מבני הזוג לא מוכן לוותר. על ידי מיפוי הרצונות ונקודות המחלוקת, ניתן להגיע לעמק השווה ולצמצם את המאבקים למינימום. כך ניתן להגיע להסכם גירושין בהסכמה.

מהו הסכם גירושין?

הסכם גירושין הוא הסכם הנחתם בין בני זוג המבקשים להיפרד במסגרת גירושין בהסכמה. בשנים האחרונות עריכת הסכם גירושין הופכת נפוצה יותר ויותר, ולא בכדי. תהליך משפטי עלול להיות קשה הן עבור הילדים והן עבור בני הזוג.
במסגרת ההסכם מסדירים בני הזוג את העניינים העולים מן הפרידה, תוך הסכמה הדדית. כך הם מסיימים את הליך הגירושין בזמן קצר יותר, וחוסכים לעצמם ריבים ומלחמות בבתי משפט.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים:

מה כולל ההסכם – גירושין בהסכמה הסכם גירושין?

הסכם גירושין יהיה מותאם באופן ספציפי למקרה הנידון. יחד עם זאת, ניתן להצביע על שלושה גורמים מרכזיים המופיעים בכל הסכם:

  1. משמורת ילדים – פרק זה בהסכם יעסוק במי יהיה ההורה המשמורן, ויגדיר הסדרי ראייה בין הילדים לבין ההורה השני.
  2. מזונות ילדים – פרק זה יעסוק בתשלום מזונות הילדים. חשוב לכלול בהסכם את מועד התשלום ואופן העברתו.
  3. חלוקת רכוש בגירושין – פרק זה יעסוק ברכוש המשותף שצברו בני הזוג ויגדיר כיצד הוא יתחלק ביניהם.

מי מנסח את הסכם הגירושין?

הסכם גירושין הוא מסמך מחייב שישפיע על חייכם באופן דרמטי, לכן חשוב לבחור בעורך דין שצבר ניסיון בתיקי גירושין רבים ומגוונים. גם אם המקרה נראה פשוט לכאורה, אי דיוקים בהסכם עלולים להתפרש באופנים שונים ולגרום עוגמת נפש ואף הפסד לצדדים המתגרשים.
עו”ד גירושין אילונה אסטיס מומחית בדיני משפחה ובעלת ניסיון רב בעריכת הסכמי גירושין.
משרדנו עוסק בתחום דיני המשפחה על כל היבטיהם. כל אחד מלקוחות המשרד זוכה ליחס מסור במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורו. אנו מביאים איתנו ידע מקצועי רב ומקיף וניסיון רב שנים ופועלים בשקיפות מלאה מול הלקוחות.


הסכם גירושין בהסכמה המשך.

כאשר שני בני הזוג מסכימים להתגרש אחד מהשנייה הליך הגירושין מתבצע בהסכמה, כלומר בין אם ההליך מתנהל בבית הדין הרבני או בין אם הוא מתנהל בבית המשפט לענייני משפחה (במקרה של זוגות מעורבים), כאשר יש הסכמה של שני הצדדים הליך הגירושין הופך להיות למהיר ופשוט.
חשוב לדעת כי הליך גירושין בהסכמה לא כולל בתוכו את שאר המחלוקות כגון מזונות, חלוקת רכוש אחריות הורית וכ”ו המתעוררות בין הצדדים.
הליך הגירושין בהסכמה הוא הליך נפרד אשר עוסק אך ורק בגירושין עצמם, על בני הזוג להסדיר את שאר העניינים ו/או המחלוקות המתעוררות ביניהם בהליכים משפטיים נפרדים או בהסכם גירושין.

הסכם גירושין בהסכמה

כמו שכבר הובהר כאשר יש הסכמה של שני הצדדים להתגרש הליך הגירושין הופך להיות למהיר ופשוט, אמנם אין הליך זה פותר את שאר המחלוקות אשר מתעוררת בין בני הזוג, הדרך הכי טובה ויעילה לפתור מחלוקות אלה היא בדרך של הסכם גירושין בהסכמה מה שיחסוך מהצדדים הליכים ארוכי טווח בכותלי בית המשפט ולא בהכרח הליכים אלה יביאו לתוצאה טובה עבור הצדדים.
כמו שאומרים “לטנגו צריך שתיים” כך גם להסכם גירושין בהסכמה, הרבה פעמים למרות שבני הזוג מתגרשים בהליך גירושין בהסכמה הם לא מצליחים לפתור ביניהם את המחלוקות האחרות הנובעות מהפרידה, בשלב זה חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין אשר לא רק מומחה בתחום אלא גם יודע לנהל משא ומתן בצורה מקצועית ורגשית ולהביא את הצדדים להסכם גירושין הדדי, אשר יפתור את כל המחלוקות ביניהם בצורה יעילה ומטיבה עם כולם.
הרבה פעמים מקצועיות, רגישות וניסיון בניהול משא ומתן של העו”ד הם אלה שמביאים את בני הזוג להסכם גירושין בהסכמה, גם אם בתחילת הדרך בני הזוג בטוחים כי במקרה שלהם אין פתרון אלא להתחיל להתנהל בבית המשפט הרבה פעמיים עם ייעוץ נכון, מקצועיות ורגישות ניתן להגיע להסכם גירושין הדדי, אשר בדרך כלל לתוצאות הרבה יותר טובות מאלה אשר הצדדים היו מקבלים בכותלי בית המשפט.
לכן אם כבר הגעתם להחלטה על הליך גירושין בהסכמה, כדאי ומומלץ להשתדל ולהסדיר את שאר המחלוקות בדרך של הסכם גירושין הדדי.

חשוב לדעת!
גם אם נראה כי יש הסכמה לגבי כל המחלוקות הנובעות מהליך הפרידה וגם אם יש גירושין בהסכמה אין בשום פנים ואופן לוותר על ייעוץ של עו”ד מומחה.

איך מוצאים דירה להשקעה בגאורגיה 

תהליך גירושין ללא ילדים

רכישת דירה יד שנייה

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

הסכמי גירושין

ליווי עסקאות נדלן

עורך דין בינלאומי

 

גירושין בהסכמה הסכם גירושין - אילונה עו"ד מומלצת
גירושין בהסכמה הסכם גירושין - אילונה עו"ד מומלצת
חייגו עכשיו