סיכונים למשקיעים בגאורגיה

סיכונים למשקיעים בגאורגיה

תמיד בכל השקעה יש סיכון, לפניי שאתם מחליטים לעשות השקעה כלשהי עליכם להבין שהכסף שאתם משקיעים עלול להיות בסיכון ורצוי להשקיע כספים שאתם יכולים להרשות לעצמכם “לשכוח” מהם או להבדיל לחפש דרכי מימון אחרים להשקעה.

מקובל לחשוב כי השקעות בנדל”ן הן הכי פחות מסוכנות והמציאות אכן מראה כך, אבל גם בהשקעות בנדל”ן יש סיכונים ויש לעשות את ההשקעה בזהירות רבה בין אם ההשקעה בארץ ובין אם ההשקעה בחו”ל.

אפרט על הסיכונים בהשקעות נדל”ן בגאורגיה, על פניו רכישת נדל”ן בגאורגיה הוא הליך הרבה יותר קל ומהיר מאשר בארץ, פחות בירוקרטיה, פחות מכשולים בדרך, הסכמים פשוטים, רישום מהיר בטאבו ממש גן עדן למשקיעים אבל המצב הוא לא בדיוק כזה!

נכון שאין בירוקרטיה, רישומים מהירים וההסכמים פשוטים אבל ברגע שתתקלו בבעיה מול המוכר בין אם זה קבלן או אדם פרטי כל היתרונות הופכים לחסרונות, אין לכם מענה משפטי חקוק בחוק או בהסכם ואתם עלולים למצוא את עצמכם במסכת בלתי פוסקת מול בתי המשפט בגאורגיה שגם אז אם תצליחו לקבל פסק דין לטובתכם לא בטוח שיהיה איך לאכוף ולממש אותו.

הסיכונים העיקריים בהשקעה בגאורגיה הם רכישת נדל”ן מחברות חלשות ו/או חברות פיקטיביות.

גם אם אתם רוכשים נכס מיד שנייה יש להיות זהירים ביותר ולבדוק היטב את המוכר והנפשות הפועלות מאחוריי העסקה.

למשל מאוד מסוכן להשקיע בפרויקטים של קבלנים לא מקומיים, אספר דוגמא של לקוח שפנה למשרדינו ורכש 3 דירות על הנייר אצל חברה שהבעלים שלה היה ממוצא מצרי לאחר שפנה אלינו עשינו בדיקות מקיפות והתברר שהיה מדובר בחברה פיקטיבית ללא פעילות והבעלים כבר מזמן לא בגאורגיה, כך הלקוח שלנו איבד המון כספים כי לא עשה בדיקות מקדמיות ולא היה לו את הידע והיכולת לצמצם סיכונים ואנחנו בשלב הזה כבר לא יכולנו לעזור לו.

יש המון סיכונים מתחת לפניי השטח בהשקעות בגאורגיה וחשוב לפניי ההשקעה לעשות שיעורי בית ולבדוק טוב טוב את הנכס, המוכר, החוזה וכדומה.

בגאורגיה אין חוק מכר, אין ערבויות בנקאיות אין חובת ביטוח והדברים מאוד פרוצים שם לכן סיכוני ההשקעה בגאורגיה יותר גבוהים ביחס למדינות אחרות, לעומת זאת מדובר במדינה מתפתחת ומשקיעים נוהרים אליה מכל העולם גם בגלל המחירים הנמוכים וגם בגלל התשואות היפות, כמו שאמרתי צריך לבדוק את הרכישה מכל הכיוונים ורק אז להוציא כספים מהכיס.

האם יש תשואות מנדלן בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין