בדיקת חוזה לרכישת דירה בגאורגיה

בדיקת חוזה לרכישת דירה בגאורגיה

ישראלים משקיעים בגאורגיה בהמוניהם בעיקר בשתי ערים מרכזיות טביליסי ובאטומי, במשך השנים אני כל פעם נתקלת בשאלה חוזרת אצל הלקוחות … ” למה שאני אקח עורך דין מומחה שילווה אותי בעסקה אם לקבלן או לחברת שיווק יש עורך דין?” והתשובה היא כל כך פשוטה, עורך דין של הקבלן ושל המשווק לא חב כלפיכם אחריות, כלומר כשאתם תיכנסו לעסקה בלי ליווי ותחתמו על הסכם הרכישה בלי ללמוד אותו על בוריו אתם בסיכון מאוד גדול.

המערך המשפטי של הקבלנים או המשפטנים של חברות השיווק מייצגים את האינטרסים שלהם ולא שלכם, לכן כשאתם תשבו לבד מולם ותעברו על ההסכם (שימו לב תעברו לא תלמדו) אף אחד לא יסביר לכם לפרטי פרטים את כל האותיות הקטנות, את החוק, את הסיכונים ואת הסעיפים הקטנים והבעייתיים, יותר מזה לעולם עורכי הדין של הקבלן או של המשווק לא ילחם עבורכם לשינוי ההסכם לטובתכם ויש לכך הגיון, הם לא מייצגים את האינטרסים שלכם!

כאשר אתם קונים בארץ דירה מקבלן לקבלן יש עורך דין, הוא מבצע את רוב הפעולות בעסקה, אתם גם בדרך כלל משלמים עליו אבל כתוב במפורש כי הוא עורך דין של הקבלן ולא חב כלפיכם כל אחריות לכן גם בארץ כאשר עושים עסקה אצל קבלן או יד שנייה אתם תמיד תיקחו עורך דין שילווה אתכם וידאג לכם וזאת למרות העובדה שההסכם הוא בשפה העברית המוכרת לכם ולמרות העובדה שיש עורך דין של הקבלן שמבצע את רוב הפעולות בעסקה!

 נשאלת שאלת השאלות איך אתם מעיזים לעשות עסקת נדל”ן בחו”ל בלי ייצוג?

להפליא ופלא אני עדיין נתקלת בהמון לקוחות כאלה שחתמו על הסכם בלי שבאמת הבינו על מה הם חותמים והיום הם במצב משפטי לא פשוט, או לקוחות שפונים אליי ועדיין ממשיכים לשאול אותי למה להם לקחת את שירותי.

לעולם אין לחתום על הסכמים בטח ובטח הסכמי רכישה של נדל”ן מבלי שעורך דין מטעמכם שמייצג אך ורק אתכם לומד אותו ודואג למקסם אותו לטובתכם ולהעניק לכם הגנה משפטית.

האם יש תשואות מנדלן בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה

עוקץ נדל”ן בבאטומי

קניתי דירה בבאטומי – חוויה אישית