עורך דין ישראלי בגאורגיה

עורך דין ישראלי בגאורגיה

אני חוזרת על זה בכל הזדמנות אפשרית על מנת להעיר מודעות בקרב משקיעים לעניין חשיבות של ליווי משפטי בעסקאות נדל”ן.

בכל מדינה בה אתם רוכשים נדל”ן אתם חייבים להיות מיוצגים ע”י עורך דין מטעמכם! שימו לב לא מטעם הקבלן! לא מטעם חברת השיווק! לא מטעם המוכר! אלא עורך דין מטעמכם שיבדוק עבורכם את העסקה על בוריה ויעניק לכם במקסימום הגנה משטית לאורך כל העסקה.

אתם לא יכולים לקחת כל עורך דין, עורך דין שמתמחה בנדל”ן בארצות הברית אינו מומחה בנדל”ן בקפריסין.

כשאתם ניגשים לעסקה בארץ ו/או בחו”ל אתם צריכים לשכור את שרותיו של עורך דין שיש לו ניסיון בעסקאות נדל”ן באותה המדינה בה אתם רוכשים.

הקושי שנובע אצל משקיעים הוא באמת למצוא עורך דין טוב באותה המדינה, הרי אין הכרות מוקדמת, אין ידע ושפה מה שמקשה למצוא עורך דין אמין שניתן לסמוך עליו ולהבין באמת את רוח הדברים.

בגאורגיה למצוא עורך דין המתמחה בעסקאות נדל”ן קשה עוד יותר, כל משפטן יכול להציג את עצמו כעורך דין, כל משפטן ו/או עורך דין שעוסק בכל תחום יכול להציג בפניכם מצג שווא שהוא מתמחה גם בנדל”ן והרבה פעמים זה לא ככה. כמובן הדבר הכי קשה זה ההתנהלות שלכם מול העורך דין כאשר יש מחסומי שפה, הבנה ומנטליות.

משרדי מלווה משקיעים בגאורגיה מזה כ חמש שנים, אני עורכת דין ישראלית המתמחה בעסקאות נדל”ן בארץ ובגאורגיה אני עובדת בשיתוף פעולה עם עורכי דין מקומיים בעלי שנים של ניסיון בעסקאות נדל”ן מהקטנות והפשוטות ביותר ועד לליווי יזמים וקבלנים. יש למשרדי סניף בגאורגיה ואנחנו מעניקים מעטפת מלאה למשקיעים ואנשי עסקים מכל הסוגים. בנוסף לייצוג והליווי השוטף משרדי גם עוסק בליטיגציה משפטית בגאורגיה ואנו אף מגישים תביעות ומנהלים תיקים בבתי המשפט בגאורגיה במידת הצורך. ללקוחות שלנו כל התהליך מאוד נגיש הם בקיעים בכל דבר ובכל שלב ומוגנים ככל האפשר.

כאשר משקיע פונה אליי יש לו “אמא” ו”אבא” מאחוריו, הלקוח מתנהל מולי, משרדי נמצא ברמת גן ובכל רגע נתון יש ללקוחות שלנו מענה טלפוני ופגישות פיזיות במידת הצורך.

איך מוצאים דירה להשקעה בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה