עוקץ נדל"ן בבאטומי

עוקץ נדל”ן בבאטומי

לצערי עם נהירת המשקיעים לבאטומי התחילו לנהור גם נוכלים ובדרך כלל מדובר באזרחים זרים ממצרים, טורקיה וישראל כן כן ישראלים בבאטומי עוקצים ישראלים כל הזמן, כמובן יש לא מעט מקרים גם של נוכלים מקומיים המתיימרים להיות קבלנים ובסופו של יום זורקים הבטחות באויר.

לאחרונה יותר ויותר משקיעים פונים אליי אחריי ששלמו עשרות אלפי דולרים על נכסים שלא יקבלו לעולם, לצערי ברוב המקרים אין לי הרבה איך לעזור להם גם לא דרך שערי בית המשפט שכן גם אם  אקבל פסק דין לטובתם אין כל דרך לאכוף אותו כי בדרך כלל הנוכלים האלה מבריחים מאוד מהר את כל הכספים ועוזבים את גאורגיה.

אספר על שני מקרים שלקוחות פנו אליי בחודש האחרון, הראשון פנו אליי זוג ישראלים שקנו דירה דרך אזרח ישראלי שפתח “משרד תיווך” בבאטומי ושיווק בו המון נכסים. הזוג קנה דירה בפרוייקט בבנייה שהמתווך הראה להם על הנייר, כמובן שהזוג לא עשה שום בדיקות לא של הפרוייקט לא של הקבלן ואם זה לא מספיק שילם את כל הכסף לאותו מתווך עברה יותר משנה והם לא שמעו כלום לגבי התקדמות הפרוייקט.

כאשר הם פנו אליי הם טענו שנרשמה בטאבו הערת אזהרה לטובתם ויש להם נסח עדכני, בקשתי מהם לשלוח את מה שיש להם ומתברר ששלחו להם בכלל מסמך מזויף שאין לו כל קשר לרישומים בטאבו בגאורגיה.

לאחר בירורים ופנייה לקבלן התברר כי הפרוייקט הוקפא ע”י בית המשפט ואין לקבלן כלל אישור למכור ו/או לעשות כל דבר בפרוייקט, עוד התברר כי הקבלן עבד בשיתוף פעולה עם המתווך הישראלי אבל הכסף שהלקוחות שלי שילמו עבור הדירה לעולם לא הגיעו לקבלן.

מקרה נוסף בו חברת שיווק ישראלית שיווקה פרוייקט שהקבלן בו היה בבעיות כלכליות מאוד רציניות והפרוייקט לא התקדם מעל ל שלוש שנים למרות כל זה המשיכו לשווקו גם המשווק הישראלי וגם הקבלן בגאורגיה, אנשים שילמו את כל כספם עבור הדירות והיום אנחנו לקראת הגשה של ארבע תביעות בבית המשפט בבאטומי נגד הקבלן.

וזה רק שתי דוגמאות מהמון מקרים בהם משרדנו נתקל, מה שמוכיח כל פעם מחדש עד כמה חשוב לקחת עו”ד מומחה שיבדוק את כל המצב המשפטי של העסקה ויפחית את הסיכונים ככל הניתן.

האם יש תשואות מנדלן בגאורגיה

בדיקת חוזה לרכישת דירה בגאורגיה

ליווי עסקאות נדלן בחול

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

ליווי עסקאות נדל׳׳ן

ליווי עסקאות נדלן

תהליך גירושין ללא ילדים

הסכמי גירושין

הסכם גירושים בהסכמה

קניתי דירה בבאטומי – חוויה אישית