ליווי עסקאות נדל”ן בחו”ל – עורך דין נדלן בגאורגיה מס1

עורך דין בינלאומי לליווי עסקאות נדל”ן – עורך דין נדל”ן בגאורגיה.

כאשר אנו רוכשים דירה במדינה זרה, חשוב להשתמש בשירותים של עורך דין בעל ניסיון רב בעסקאות נדל”ן בינלאומיות. זאת כיוון שעסקאות נדל”ן בחו”ל מחייבות את הקונה בפעילויות משפטיות רבות הן בארץ המוצא (ישראל), והן במדינה בה הוא משקיע.

ליווי עסקאות נדל”ן בחו”ל – גאורגיה.

שוק הנדל”ן במזרח אירופה רותח. אנשים רבים מבינים שעכשיו הזמן הנכון להשקיע במדינות מזרח אירופה בשל המחירים הנמוכים וההתפתחות הכלכלית המהירה. כדי לעשות זאת, אותם משקיעים זקוקים למומחה שילווה אותם ויסייע להם במציאת עסקת נדל”ן טובה ובניווט בסבך הבירוקרטי.

מה תפקידו של עורך דין נדל”ן בגאורגיה?

עורך הדין בודק את טיב הנכס והקרקע מבחינה משפטית ואת הרזומה של המוכר על מנת לוודא שהוא הגון (באוקראינה ובגיאורגיה יש לקבלנים ולמוכרים רזומה הניתן לבדיקה כדי לוודא את אמינותם).

לאחר מכן עורך הדין אחראי על ניהול המשא ומתן, כתיבת החוזה תוך תקשורת הן עם הקונה והן עם המוכר ורישום הנכס בטאבו. לעיתים יש צורך לטוס יחד עם עורך הדין אל המדינה בה מתבצעת ההשקעה.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים:

להשקיע בראש שקט עורך דין גאורגיה נדל”ן

כאשר אתם בוחרים להשתמש בשירותים של עורך דין נדל”ן בגאורגיה עם ניסיון בינלאומי, שליטה בשפה של יעד ההשקעה והיכרות עם שוק הנדל”ן בו אתם משקיעים – אתם מבטיחים לעצמכם שינה שקטה בלילה.

עו”ד אילונה אסטיס, מומחית בליווי עסקאות נדל”ן בחו”ל, דוברת עברית ורוסית ברמת שפת אם.

משרדנו עוסק בתחום דיני המקרקעין הן בארץ והן בגיאורגיה. אנו מלווים את לקוחותינו באופן צמוד, תוך מתן שירות איכותי בשתי שפות ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך – על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

פרויקטים באוקראינה

פרויקטים בגאורגיה

איך מוצאים דירה להשקעה בגאורגיה 

רכישת דירה יד שנייה

עורך דין ישראלי בגאורגיה

הסכם גירושים בהסכמה

העברת כסף לגאורגיה ומגאורגיה לארץ

תהליך גירושין ללא ילדים

ליווי עסקאות נדלן

הסכמי גירושין

עורך דין נדל"ן בגאורגיה עורך דין נדלן בגאורגיה
עורך דין נדל"ן בגאורגיה עורך דין נדלן בגאורגיה
חייגו עכשיו