עו”ד לענייני ירושה

לכולנו חשוב מאוד מה נשאיר אחרינו לאחר שנעזוב את העולם. אנחנו רוצים להרגיש שהשארנו אחרינו חותם חיובי בעולם ושהיקרים לנו יוכלו לזכור אותנו באהבה וגעגועים. 

הירושה שלנו היא חלק מהחותם החיובי שאנחנו משאירים בעולם. ירושה היא בעצם המתנה הכי חסרת- אנוכיות שיש. כשאנחנו משאירים אחרינו ירושה, אנחנו בעצם דואגים שהצאצאים שלנו יוכלו להנות מהעבודה הקשה שהשקענו במהלך חיינו – גם לאחר מותנו.

עריכת צוואה

וירוס הקורונה של 2020 גרם לאנשים להבין שגם אם מצבם הרפואי יציב לחלוטין – הסיכונים לאסון נורא קיימים תמיד. דחייה של עריכת הצוואה לגילאים מאוחרים ומצב בריאותי חלוש יכולה למנוע כתיבת צוואה בעת צרה. ולכן, כל מי שיש ברשותו רכוש משמעותי – מומלץ שיכתוב צוואה.

כאשר עורכים צוואה חשוב מאוד להקפיד על חלוקה של כלל הרכוש בלי להשאיר חוסר בהירות לגבי פריטים מסוימים – גם אם הם אינם קיימים בעת כתיבת הצוואה. ולכן, מומלץ לערוך צוואה אצל עו”ד מומחה עם ניסיון בעריכת צוואות. אמנם צוואה ללא עורך דין הינה צוואה תקפה משפטית, אך יכולות להיות בה לקונות וחוסר בהירות שעלול לגרום לסכסוכי ירושה קשים.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו 052-4455089 או השאירו פרטים:

מה קורה כאשר אדם נפטר מבלי להשאיר אחריו צוואה? 

החוק קובע סדר ירושה קבוע במצבים בהם אדם נפטר מבלי להשאיר צוואה. כמה בן בת הזוג יקבלו, כמה הילדים יקבלו, כמה ההורים יקבלו וכו’. כדי לממש את עזבון המנוח, על היורשים להגיש בקשה לצו ירושה באמצעות עו”ד.

עו”ד אילונה אסטיס, מומחית בדיני ירושה.

משרדנו עוסק בתחום דיני המשפחה בכלל וירושות בפרט. אנו מלווים את לקוחותינו באופן צמוד, תוך מתן שירות איכותי בשתי שפות ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך – על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. 

חייגו עכשיו